Перехід учнів з початкової в середню ланку школи - одна з педагогічно найбільш складних проблем, а період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання. Успішність переходу від молодшої до середньої школи забезпечується врахуванням наступності і перспективності у розвитку дітей на цих суміжних освітніх ланках. Саме з цього питання зібралися вчителі української мови і літератури, початкових класів на районний семінар "Формування ключових компетентностей, створення умов наступності навчання", який гостинно організувала директор НВК с. Галайківці Липчук Лідія Василівна. В ході семінару вчителі відвідали урок української мови в 4 класі "Спостереження за словами, що відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? котрий? котра? котре? котрі? де? коли? як?, а також за службовими словами, до яких не можна поставити питання (і, та, на, від, але тощо)" - вчитель В.М. Андрусяк та урок української мови в 5 класі "Будова слова. Орфографія" - вчитель Н.П. Паламар. Учасники семінару проаналізували уроки та виробили рекомендації для вчителів початкових класів і вчителів середньої ланки. Лідія Василівна поділилася досвідом роботи творчої групи вчителів навчального закладу з реалізації принципів наступності.
Урок української мови в 4 класі - підготувала вчитель НВК с. Галайківці В.М. Андрусяк
Урок української мови в 5 класі - підготувала вчитель НВК с. Галайківці Н.П. Паламар