Види ринкової структури - монополія, олігополія, монополістична конкуренція, досконала конкуренція тощо
Дискаунт - підприємство роздрібної торгівлі, діяльність якого спрямована на зниження затрат обігу і цін на товари
Маркетинг - комплексна система заходів з організації управління виробничо-збутовою діяльністю, що грунтується на вивченні ринку з метою максимально можливого задоволення потреб покупців
Пабліситі - комерційно сприятливі повідомлення, презентації або матеріали про товари, послуги, фірми, що передаються за допомогою засобів масової інформації
Ринок внутрішній — сфера товарного обміну, обмежена державними кордонами країни
Ринок світовий — сфера стійких товарно-грошових відносин між країнами, пов'язаними між собою участю в міжнародному поділі праці
Сегмент ринку — сукупність споживачів, які однаково реагують на один і той самий набір товарів
Складан — заголовок рекламного послання
Товарний знак — товарна марка чи її частина, що забезпечена правовим захистом
Торговельні маклери — посередники, які періодично налагоджують ділові контакти; вони не зв'язані договірними відносинами з певними партнерами, пропонують свої послуги конкретним учасникам тієї чи іншої угоди
Фірмове ім'я — позначення товарної марки словом, буквою чи групою слів і букв
Франчайзі — дрібний підприємець, який відкриває свою справу під керівництвом франчайзера (велика торговельна або промислова фірма)