Віртуальний кабінет української мови та літератури - Терміни ринкової, торгівельно-комерційної діяльності


Головна | Терміни ринкової, торгівельно-комерційної діяльності | Реєстрація | Вхід
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS   Субота, 10.12.2016, 02:03
Меню сайту
Категорії розділу
Нормативні документи [21]
Навчальні програми [8]
Календарні плани [19]
Розробки уроків [22]
Контролюючі роботи [10]
Бібліотека [9]
Документація кабінету [0]
Презентації, відеофрагменти, відеоуроки [3]
Робочі зошити учнів [1]
Дистанційне навчання [2]
Тести [4]
ЗНО [4]
ДПА [5]
Олімпіади, конкурси [21]
Позакласна робота [34]
Soft [0]
Атестаційні роботи вчителів [2]
Опорні конспекти [4]
Надіслати СМС
050,066,095,099
067,096,097,098
038, 069
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
З 15.09.2013 р.
Free counters!
Форма входу

Види ринкової структури - монополія, олігополія, монополістична конкуренція, досконала конкуренція тощо
Дискаунт - підприємство роздрібної торгівлі, діяльність якого спрямована на зниження затрат обігу і цін на товари
Маркетинг - комплексна система заходів з організації управління виробничо-збутовою діяльністю, що грунтується на вивченні ринку з метою максимально можливого задоволення потреб покупців
Пабліситі - комерційно сприятливі повідомлення, презентації або матеріали про товари, послуги, фірми, що передаються за допомогою засобів масової інформації
Ринок внутрішній — сфера товарного обміну, обмежена державними кордонами країни
Ринок світовий — сфера стійких товарно-грошових відносин між країнами, пов'язаними між собою участю в міжнародному поділі праці
Сегмент ринку — сукупність споживачів, які однаково реагують на один і той самий набір товарів
Складан — заголовок рекламного послання
Товарний знак — товарна марка чи її частина, що забезпечена правовим захистом
Торговельні маклери — посередники, які періодично налагоджують ділові контакти; вони не зв'язані договірними відносинами з певними партнерами, пропонують свої послуги конкретним учасникам тієї чи іншої угоди
Фірмове ім'я — позначення товарної марки словом, буквою чи групою слів і букв
Франчайзі — дрібний підприємець, який відкриває свою справу під керівництвом франчайзера (велика торговельна або промислова фірма)

  
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Пошук
Друзі сайту
 



Copyright NICO - Заболотний М. Г. © 2011-2016 рр.Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz